Meer dan 25 jaar ervaring in hypotheken, verzekeringen en pensioenadvies. Bel 070 - 306.59.60

Dienstverleningsdocument

om door te vragen en te vergelijken.

Dienstverleningsdocument

Finaccoord Hypotheken & Verzekeringen hecht aan goede voorlichting op het gebied van financiële dienstverlening. Daarnaast eist de Wet op het financieel toezicht (Wft) dat u voorafgaand aan het tot stand komen van een overeenkomst, inzicht krijgt in de aard van de dienstverlening die wij u bieden in de vorm van een Dienstverleningsdocument. Met ingang van 7 juli 2013 is het Dienstverleningsdocument daarom gestandaardiseerd.

Gestandaardiseerd dienstverleningsdocument

Met het dienstverleningsdocument weet u wat u ongeveer aan kosten kunt verwachten. Het gaat hierbij om de gemiddelde kosten. In individuele gevallen kan de rekening hoger of lager uitvallen.

Het dienstverleningsdocument is een belangrijk hulpmiddel bij het kiezen van een financiële dienstverlener. Wij zijn verplicht het u vooraf te verstrekken, tijdens of na het eerste oriënterende gesprek. Maar in elk geval voordat u van ons advies ontvangt.

Informatie in het dienstverleningsdocument

Het dienstverleningsdocument bevat onder andere de volgende informatie:

  • Of wij adviseren op basis van objectieve analyse,
  • Of er al dan niet een contractuele verplichting bestaat om slechts voor bepaalde aanbieders te adviseren,
  • Of wij eigen of externe producten adviseren,
  • De kosten die gemiddeld per advies in rekening worden gebracht

Voor de dienstverlening van Finaccoord Hypotheken & Verzekeringen gelden de volgende Dienstverleningsdocumenten:

Finaccoord Hypotheken & Verzekeringen streeft in haar voorlichting na, zo goed mogelijk te voldoen aan de inhoud van de Wft. De complete uitleg van de Wft kunt u vinden op de website Autoriteit Financiële Markten.

Wilt u over bepaalde onderwerpen meer weten? Neem dan contact met ons op.